فرودگاه چهارده هکتاری امام، که در پذیرش پروازهای خارجی تهران جایگزین فرودگاه مهرآباد شده است، در سی کیلومتری جنوب تهران و در همسایگی آزادراه تهران – قم قرار دارد.
طبق آمار در سال ۲۰۱۶ فرودگاه امام دارای چهل و نه خط مسافربری، هفت خط چارتر و شش خط باری با هشتصد و پنجاه پرواز در هفته بود که تهران را به بیش از چهل کشور دیگر متصل می‌کرد.
حتما دو ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور داشته باشید. اگر به هر دلیلی فرصت کافی برای عبور از گیت ها نداشتید می توانید از فست ترک فرودگاه امام استفاده نمائید.

ترمینال های فرودگاه

ترمینال یک

این ترمینال اولین و تنها ترمینال فعال فرودگاه است که سالانه شش و نیم میلیون مسافر و صد و بیست هزار تن بار جابه‌جا می کند. در سال ۲۰۱۵ بیش از هفت میلیون مسافر با این ترمینال جابه‌جا شده اند – رقمی که انتظار می‌رود سالانه میزان هشت میلیون مسافر به آن اضافه گردد.

ترمینال سلام

سلام دومین ترمینال در حال احداث فرودگاه است که گنجایش سالانه ‌ی آن به بیش از پنج میلیون نفر می‌ رسد.

ترمینال ایرانشهر

ساخت ترمینال ایرانشهر، سومین ترمینال فرودگاه امام که هم اکنون در حال بررسی مطالعاتی است، بر عهده‌ی یک شرکت هلندی می‌باشد. این ترمینال امکان خدمت رسانی به بیش از بیست میلیون مسافر را خواهد داشت که گنجایش مسافربری فرودگاه را به سی میلیون نفر خواهد رساند.

ترمینال های فرودگاه امام خمینی

مسیر فرودگاه امام خمینی (ره)

اتوبوس و تاکسی

برای رسیدن به فرودگاه امام با ماشین شخصی، تاکسی و اتوبوس مسیرهای متفاوتی وجود دارد. شما میتوانید به راحتی از ترمینال جنوب، فرودگاه مهرآباد و مرقد مطهر امام خمینی (ره) برای فرودگاه تاکسی بگیرید. این مسیر از فرودگاه مهرآباد چهل دقیقه، از ترمینال جنوب سی و هفت دقیقه و از مرقد امام بیست و پنج دقیقه زمان می ‌برد.

رزرو تاکسی فرودگاه امام

برای استفاده از تاکسی فرودگاه امام خمینی می توانید به صورت آنلاین از همین سایت اقدام به رزرو تاکسی فرودگاه امام نمائید. درخواست تاکسی برای مناطق ۲۲ گانه تهران و اطراف تهران قابل اجرا است.

مترو

استفاده از مترو گزینه ی دیگری برای رسیدن به فرودگاه امام است. خط قرمز مترو (اولین خط) شما را به سمت فرودگاه راهنمایی می‌کند. در ایستگاه شاهد از مترو پیاده شوید و مترویی که به سمت فرودگاه امام میرود را سوار شوید.

هتل های فرودگاهی

استفاده از هتل فرودگاهی قبل یا بعد از پرواز می تواند مورد استفاده قرار گیرد و خستگی را بعد از سفر از بین ببرد. قبل از سفر نیز به دلایل مختلفی از جمله اقامت های کاری، اقامت پرسنل فرودگاه، به تاخیر افتادن پرواز و یا هر چیز دیگری می توانید از اقامت ساعتی هتل های فرودگاهی استفاده نمائید.

جهت رزرو هتل ایبیس و هتل نووتل کلیک کنید.


رزرو هتل ایبیس و هتل نووتل - هتل فرودگاه امام فرودگاه ,ترمینال ,امام ,میلیون ,تاکسی ,استفاده ,فرودگاه امام ,میلیون مسافر ,فرودگاه مهرآباد ,امام خمینی ,تاکسی فرودگاه ,رزرو تاکسی فرودگاه منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود سرا دوران ریاضی تنهایی دیجی ورلد zist4 نجفی